مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 شهریور 1402 ساعت 13:252023-09-18اقتصادي

تشکیل 52 پرونده تخلف برای شالیکوبی های گیلان 


معاون توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی جهاد کشاورزی گیلان گفت: در اجرای طرح نظارت بر شالیکوبی های استان 52 پرونده تخلف برای شالیکوبی ها تشکیل شد.

- ایسنا/گیلان معاون توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی جهاد کشاورزی گیلان گفت: در اجرای طرح نظارت بر شالیکوبی های استان 52 پرونده تخلف برای شالیکوبی ها تشکیل شد.

قاسم جوادزاده در جمع خبرنگاران با اشاره به اجرای طرح نظارت بر شالیکوبی ها همزمان با فصل برداشت و آغاز به کار کارخانجات برنجکوبی گیلان از حدود یک ماه گذشته اظهار کرد: طی این مدت 253 بازدید از شالیکوبی های استان انجام شد ضمن اینکه نظارت ها در قالب اجرای این طرح تا پایان فرآیند تبدیل شلتوک به برنج ادامه دارد.

وی با بیان اینکه از 52 پرونده تشکیل شده 23 مورد مربوط به صادر نکردن فاکتور، 25 مورد عدم نصب نرخ نامه و چهار مورد گرانفروشی است، اضافه کرد: نرخ تبدیل هر کیلو شلتوک به برنج سفید در شالیکوبی ها 2200 تومان در ستاد تنظیم بازار گیلان تعیین و ابلاغ شده که شالیکوبی ها موظف به رعایت آن هستند ضمن اینکه کشاورز در صورت تمایل با هماهنگی کارخانه می تواند معادل نرخ، برنج تحویل دهد.

معاون توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی گیلان با تاکید بر اینکه صاحبان شالیکوبی ها موظف هستند تا بنر مربوط به نرخ تبدیل شلتوک به برنج را در سردر بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل 52 پرونده تخلف برای شالیکوبی های گیلان 

تشکیل 52 پرونده تخلف برای شالیکوبی های گیلان